torsdag 7 april 2011

Eftermiddagsmys i Forum

Det blev inte IKEA, i stället hämtade vi Oliven och åkte till Forum och inhandlade lite påskpyssel från Panduro. Hittade även detta fina ägg på Indiska - så fint.


Vi åt middag på Max och avslutade med godaste mjukglassen, nästan så bra som den är i Scaniarinken! En riktigt mysig eftermiddag och så skönt att slippa vara hemma och laga mat. Tyvärr hade min kära man planerat att överraska oss och komma hem tidigt (redan kvart över fem!), men så var vi ju inte hemma... det var ju lite otur. Men men, vi hade det bra ändå. Nu sover båda barnen och Magnus har åkt i väg för middag på Mattias Dahlgren. Åh jag vill också gå och äta på finkrog!!! Men så snart amningen är helt avslutad så ska jag ut på stan, det kan jag lova!

Lite kort från gårdagens blomsterköp. Får nöja mig med dessa och får sukta vidare efter olivträden...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar