onsdag 6 april 2011

Ikeadag!

Lämnade i morse en helt förstörd liten tjej på förskolan. Hon vill bara vara med sin mamma och INTE på förskolan. Hjälp vad ont i hjärtat det gör att lämna henne så ledsen. Min fina lilla älskling... jag vet inte om jag någonsin hört henne gråta så förtvivlat. Ska åka och hämta hem henne lite tidigare och fundera ut något mysigt som bara hon och jag ska göra någon kväll efter förskolan. Älsklingshjärtat...


Edward och jag har idag varit på Ikea med våra vänner Tina och Tilda. En supermysig dag med lite shopping och tid att prata. Jag fick tag i det jag skulle, rullgardiner till Edwards rum, lite blommor och plaststolar att ha utomhus. Vi ville ha stolarna förra året men de fanns ej i sortimentet då, men nu är de äntligen tillbaka. Så här vårigt ser det ut nu på vår altan.



1 kommentar: