lördag 12 februari 2011

Fina lördag

Vaknade av att solen strålande vackert i den nya vita snön. Sovmorgon igen då maken tog morgonpigga Edward. Efter godaste frukosten, fil och hallon, och då det är helg unnar jag mig ägg och kaviarsmörgås, åket M och Olivia på dans och jag fixade med tvätt.

Vid tvåtiden mötte jag och Olivia upp finaste Mirja och Lee och genomförde barnens julklappar... Våra barn fick av oss bio och middag. Så vi såg Yogi Björn, den var helt okej tyckte jag. Olivia tyckte den var bra, men lite för lång. Lee, han var supernöjd. Sen avslutade vi på middag på Koh Panyang. Det var god mat men lite dålig service. Olivia hade mycket spring i benen så middagen åt vi snabbt upp för att sedan åka hem till varsit hem. Tack snälla vänner för en superdag! Kanske ska vi göra detta till en tradition?

Nu strax efter åtta sover båda barnen och M och jag myser med ett glas vin och lite godis i soffan. Melodifestivalen är på, just nu Sanna Nielsen, hon har en mycket fin klänning, men vad har hon för jacka... Tror det blir en tidig kväll, i morgon är det kalas på Barnkulan och på em kommer mamma och pappa hit - mysigt.

Love
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar