söndag 19 juni 2011

Lördagsfestligheter

Vår älsklings Edward blev firad av oss och mina föräldrar hela dagen i går. Så glad och go kille vi har, jag kan pussa ihjäl det lilla barnet...




När klockan började bli framåt fem åkte jag och mannen i väg till nygifta makarna Lundblad som hade stor fest i sin trädgård.  Vi fick nu vara med och fira att de gift sig tidigare i år. Det var en mycket lyckad tillställning och att få lite egentid tillsammans med Magnus utan barn var härligt! Måste ju även säga att vi hade sådan tur med vädret, kvällen var fantastisk fin. Det var dans, bubbel och skratt hela natten lång. Det får man känna på i dag - men det var det värt. Tack fina Petronella och Richard för en kanonkväll tillsammans med er och era vänner! Och Ann, söta roliga du, tusen tack, jag hade så roligt med dig i går. Varannan vatten, hihihi...

 Vårt fina brudpar!
 Vackra Petronella.
Ann och jag - Partytjejerna!!!
 Ester i snyggaste klänningen!
 Jag och min fina man!

Innan hemresan... Bästa killkompisen Daniel och så en glad bloggerska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar