torsdag 9 juni 2011

Om sanningen ska fram...

så har jag varit lite dålig på att blogga när det är så vackert väder. Sen har jag varit sjuk i några dagar och skyller även lite på det... Men nu så - nu är jag tillbaka!!! Med massor av ny kraft och faktiskt ett lite bättre perspektiv på livet ; )))

Vi har haft en helt fantastisk långhelg med så mycket tid för varandra, familjen, grannarna och vänner, tänk om livet alltid kunde vara så... Men det är ju inte riktigt så, och därför har vi toknjutit denna helg som varit. Vi har även firat min underbara man och barnens finaste pappa som fyllt år.

Nu är ju denna vecka snart slut och jag och barnen åker till Nykvarn till mamma och pappa, Magnus ska ut på andra äventyr.

Jag är så otroligt glad över att bo där jag bor, det är verkligen en riktig lyckträff. Havet, sjön, naturen och så grannarna... Vår härligaste H räddar en trött småbarnsmamma flera dagar i veckan med sin gästfrihet, värme och omtanke. Tack för att du och din familj finns. Vi kan aldrig flytta härifrån...

Lite bilder från helgen...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar