onsdag 15 juni 2011

Presentjakt

Morgonen började med en tjej som hade lite ont i magen... Ja ja, sa mamman och laddade upp stora frukosten... För att några minuter senare få sanera dottern och köksgolvet. Frukosten ville inte vara kvar i magen... Stackars vår älskling. Men hon hämtade sig snabbt och sen var det fullt ös här hemma. Barnen leker så otroligt bra tillsammans och har så roligt. Syskonkärleken är överväldigande! Vi hade en lugn och skön förmiddag här hemma, vi lagade pannkakor till lunch och packade oss sedan in oss i bilen och for in till NK. Vår lilla kille fyller ju ett år på lördag, så Olivia skulle få köpa en egen present. Vi hittade lite annat fint också som jag ska visa när Edward öppnat paketen.

Vi mötte sedan upp Magnus och åt en snabbmiddag på närmaste pizzerian. Därefter for jag till Nacka Forum för att hitta något att ha på mig till på lördag. Vi ska fira R & P som gifte sig i vintras. De bjuder på coktailparty i sin trädgård och det ska bli så roligt att få gå bort på stor fest! Vill därför ha något nytt och fräscht att ta på mig. Jag lyckades hitta en fin klänning som kändes mitt i prick! Laddar upp bilder i morgon så ska ni få se, även lite annat nytt från Zara som nu hittat sin plats i min garderob. Nu väntar en natt med förhoppningsvis mycket sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar