onsdag 2 mars 2011

Komiform-rapport

Lyckades köpa fina kuddar i dag, ska lägga upp bilder i morgon. Men för att citera M..."Ser de inte lite gamla ut?". Ja vi får se, jag tror att de växer.

Nu till min "Komiform-rapportering" efter fyra veckor:

Midjemått: -9 cm
Vikt: - 3 kg

Sakta men säkert. Det är det som jag hoppas denna gång ska vara framgångskonceptet.

Vi tittade på bilder från vår bröllopsresa igår och jag var några kilo lättare då; om man säger så. Mitt mål är att gå ner fem kilo till Thailand och sedan fyra ytterligare till mitten av juni. Om jag ska nå bröllopsvikten har jag i så fall sex kilo till efter dessa nio att bli av med. Det arbetet orkar jag inte lägga ner. Jag åt ju bara sallad och sushi plus sprang varannan dag ett år innan vårt bröllop, det ska jag inte göra igen. Så jag har lovat mig själv att vara nöjd efter jag gått ner dessa nio. Men så här såg jag ut på bröllopsresan i alla fall, en liten morot för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar