onsdag 2 mars 2011

Solig onsdag med shoppingmys med lillebror

Vilken strålande onsdag! Jag känner mig utvilad, även fast E vaknat många gånger inatt då febern går upp och ner under natten. M och O sov i gästrummet för att de också skulle få sova lite mer. Jag tror att alla i familjen kände att det blev en bra natt. M var hemma över frukosten och lämnade O på förskolan. Det är så skönt att hjälpas åt på morgonen!

I dag kommer min kära bror A upp för att luncha med mig i Sickla. Jag känner att jag är sugen på att handla lite till hemmet. Har sett fina kuddar på Svensson i Lammhult, Hay´s enfärgade. Tänkte mig en gul och kanske en röd... Är även sugen på ett överkast från Åhléns. Men jag hade egentligen bestämt att inte handla något innan vi åker till Thailand, så vi får se hur det känns när jag tittar på dessa saker i dag.

Dot kudde Steelcut Trio, grön 953
Här är kudden, fast i grönt.

Och min fina bror.

Önskar er en fantastisk onsdag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar