lördag 5 mars 2011

Min nya bästis!

Har väntat och väntat på att den skulle komma, nu har den gjort det! Visst är den fin!

I dag har jag bakat efterrätt till tjejträffen, minikladdkakor med vit choklad. Jag har inte gjord dessa tidigare men hoppas att de blir jättegoda tillsammans med lite vanligglass och färska bär.


När svärföräldrarna är här så blir det finaste snögubben på tomten också!


Barnen får extra uppmärksamhet, mysigt för oss alla. E har visat upp hela sitt register vad han lärt sig sedan sist.


Gårdagskvällens middag bestod av Tapenadfilé med ris och god sallad. Receptet är från Matplatsen och jag har lagat det tidigare och är superenkelt och gott. Sen blev det en löparrunda och sedan mys i soffan till Let´s dance. Min sovmorgon i dag, men jag vaknade tidigt, känner mig pirrig inför dagen med tjejerna. Det ska bli så kul!!!

Nu ska jag gå och ha en mysig förmiddag med min fina familj och så blir det rapport i morgon om tjejdagen!

Ha en toppendag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar